inte okej att inte ha bloggat på 2 dagar!

förlåt verkligen. Har verkligen inte haft tid eller lust till att blogga, men nu kör vi igång igen.
Helgen har varit bra, fredag, lördag och söndag. Jaa hela helgen.
Igår var vi brudar på bio och kollade på Flickan som lekte med elden, sjukt bra och måste ses för er som inte sett den än. Jag blir väldigt rädd när det är läskigt, och när det kom något läskigt skallade jag och lina varandra eftersom båda skulle vända huvudet bort och gjorde de exakt samtidigt, och efter det blev de en krock! Jäklar va vi skrattade.. Haha. Se den!

Nu ska jag snart träffa min pappa, och sen åka till frölunda torg och lämna in min mobil IGEN för 6 gången... börjar bli trött på detta. Sen efter det är de träning, och idag kommer inte min syster att träna, utan hon lämnar in matchtröjan och tar förväl av heid, anledningen till det får ni fråga henne. Men jag är jävligt arg pågrund av detta.. Men men, tror det blir Önnered för henne, kommer sakna henne jätte mycket. Men kör på nu syrran, visa att du är bättre.

nu måste jag kila,
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback