ibland blir jag nervös.

kom inte på någon rubrik, så det fick bli den jag har nu!

sitter FORTFARANDE och väntar på att mamma ska komma hem, trodde hon skulle vara hemma runt tre tiden, vi har ju nämligen obligatorisk närvaro idag till matchen, och den börjar liksom om 3 timmar... Men men, hoppas hon kommer snart, hon är nämligen och klipper sig, men så lång tid borde de ju inte ta?

fick nyss ett samtal av Malin, mammas bästa vän. Hon frågade om jag hade några planer för lördagen, och vad jag vet har jag inte det. Och då ska jag passa Isa och Ella på kvällen, mysigt! Blir väl lite lördagsgodis och lite film! Så nu är lördagen bokad!

nu ska jag sluta skriva.

Kärlek.

p.s har fortfarande nackspärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback