gissa vem som ska få present?

igår gick jag och majsan hem till min farmor eftersom vi var ensamma där. När vi kom hem dit så åt vi potatissallad och ananas, muuums! Efter en stund ringer min telefon och det är jossan som ringer. Jag säger att hon kan komma om hon vill för hon hade vart på dejt med simon. Jossan kommer en halvtimma efter vi lagt på och jag och majsan går och möter henne vid fyrktorget. Där går vi in och köper godis och sedan går hemåt igen. Kvällens samtal var om sex sex sex, det var typ det enda vi snackade om, haha. Det blev iallafall en ganska lyckad och rolig kväll trots att vi inte gjorde något speicellt. Älskar er mina pinglor.

om 20 min ska jag vara nere hos pappa, vi ska åka och hämta farmor och farfar som kommer med tåget från gällivare. Efter det blir det en fika och min syster kommer att vara med. Jag har hört ryckten av min farfar att min farmor har köpt varsin present till mig och julia! Och är det någon om inte jag som älskar att få presenter. är lite nyfiken på vad det kan vara:) men som sagt, jag har nog världens bästa farmor och farfar! Ikväll blir det middag med dom, vet dock inte vilken tid ännu men ska umgås lite med dom, för det är alltid mysigt. Annars blir det en slapp kväll idag igen, känner inte för att göra något just nu. Mamma ska ut med jobbet idag så det blir väl att jag är ensam idag, höhö.

skriver sedan, kärlek!

spanien 09 med världens bästa syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback