för trött, inte okej

inte inte inte okej, jag är trött.
inte lite trött heller, utan svinigt trött.


sitter och tar det lugnt, ska snart bege mig hemåt, städa mitt rum kanske? Kan verkligen behövas med tanke på hur det ser ut. Sen kommer jag ta en panpizza och käka innan sjukgymnasten och sedan promenera ner till sjukgymnastiken som börjar halv 4. Idag hoppas jag på lite positivare saker än vad jag tidigare fått, Efter sjukgymnasten så ska jag skynda mig hem till farfar, vi ska käka middag där idag med mamma. Tror det blir någon snabbmat för litar inte på farfars mat, haha.
Sen ikväll är det idol igen, jag kommer bli besatt av det. Idag är dom i den vackra staden göteborg, och då hoppas jag få se anna strååt med i tv, det hade vart grymmmmttt..

nu ska jag sova, eller inte.
kärlek

jag och lina! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback