fixar hemma inför kvällen

jag har hittat min kamera sladd! wohoo! Så imorgon blir det fullt med bilder! höhhöö..

Just nu fixar jag massa hemma, fick mammas kort och gick och köpte massa gott som jag ska bjuda på ikväll, längtar redan efter att få käka det. Det är ju helg idag och då får jag vara onyttig!
Hoppas även att min granne kan vara schysst och inte klaga idag, annars blir jag väldigt arg..
senare drar vi ut på krogen!! Egentligen är det lagfest idag, men jag hade bestämt detta mycket längre innan, så skiter i lagfesten idag, men är med nästa gång ;) Min syrra ska däremot gå på lagfesten, och kommer vara jättefin!

Nu ska jag ta en break och gå och fika hos farmor! Har precis städat toaletterna...

kärlek..


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

vart va min inbjudan till ditt kalas ungedam ;) =D hoppas du fick en grym kväll gullunge =) <3

2009-09-04 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback