en natt gäst

igår va helt craaaaazy i bananas. vi hade typ inget att göra efter att vi ätit upp ostbågarna, så vi kom på att vi kan ta massa bilder med min kamera och då var vi ju tvugna att sminka oss eftersom vi skulle se ut som lik annars! Så efte lite sminkning osv började vi ta kort, det var grym roligt. Haha, massa sjuka bilder som kommer komma upp lite då och då på bloggen! Vid 2 tiden gick malin hem, och maja skulle sova hos mig. vi låg vakna och snackade om massa spännande saker och till slut somnade vi.

nu har vi precis käkat frukost och maja har åkt hem. Jag ska sova en stund tror jag, är ganska trött. Senare blir det handboll ikväll, julia och sandra ska spela! Heid-säro, hoppas vi vinner!!

kärlek


världens bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback