en bra vän och idol är just nu det bästa jag vet

nu är det paus i idol, och jag passar på att skriva ett inlägg.
maja sitter i soffan med en godispåse och apelsinjucie och jag har en pollypåse och jucie, åh polly vad gott, åh polly vad gott. Haha.
vi kollar på idol som ni kanske förstår, har vart ute och gått och maja har snyggat till min frisyr flera gånger, åh vad jag tycker om det. Speciellt när hon drar så där lagom hårt att jag nästan börjar lipa, men sålänge maja njuter, ja då är det lugnt.
Ska gå och sätta mig nu
kommer ej skriva mer ikväll, skriver imorgon när jag har uf.

godnatt!
kärlek

Kommentarer
Postat av: majs

Jonna!! :D

2009-09-23 @ 22:56:57
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback