day and night

kom precis hem från lina, vi kollade idol och skrattade mycket. Ibland är det verkligen sjuka människor med i det programet, men sen finns det ju andra som sjunger som gudar! Helt klart en grym kväll med ett grymmt program!

Sitter nu här igen och ska snart sova, jag har börjat gå och lägga mig tidigt men det är bara för jag är så skadat trött och måste ha många timmars sömn, annars kommer jag inte upp imorgon till skolan. Imorgon går jag bara från 8-10, och då har jag pedagogisk ledarskap, sämsta lektionen i veckan. Hatar verkligen den lektionen! Efter det ska jag kanske stanna kvar en stund och börja på naturkunskap b läxan och efter det raka vägen till solariumet (y) Senare halv 5 ska jag till sjukgymnasten och pappa ska åka med mig imorgon, vi ska snacka med johanna om mina ärr, man kan tydligen få pengar för det, och det tackar man ju inte nej till. Plus att jag har 5 st ärr som är 6-7cm långa och sen tre ärr som är 1 cm, och då sjunger jag; Pengar rullar in som det ska det går bra nu.. yoyo. Hahahaha, awesome! Nämen ärligt, ofta man tackar nej till de pengarna? Inte jag iallafall..

Nu- borsta tänderna.
sen- sova


massa kärlek!!

p.s fortfarande nackspärr, kan inte resa mig när jag väl lagt mig ner, fään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback