dags att plugga?

åhyes!

kom precis hem, har vart med pappa på mölndals sjukhus och skulle få mina journaler från mina operationer som vi sedan ska skicka in till försäkringskassan, dessa papper får jag nästa vecka och sedan skickas dom vidare. good! Skolan idag var ganska seg, höll flera gånger på att somna på lektionen, vi hade en föreläsning om pedagogisk ledarskap, men tur var väl att en snygg kille satt precis framför ögonen på mig så jag kunde hålla mig vaken, (inga namn). Vilket fall som helst var den föreläsningen oerhört tråkig och jag var flera gånger på väg ut från klassrummet, och när frågan väl kommer; Känner ni för en rast i 10min? så svarar alla utom jag och mattias nej, snacka om att man blir arg! Dom ville sitta kvar och få gå tidigare, visst det var okej men jag var så trött att jag behövde den rasten, men icke sa nicke, och vi blev sittandes kvar, sämst! Men det som är gött är att vi är helt lediga på onsdag, och då kan jag verkligen vila ut innan rehaben! GÖTT!

vi har egentligen träning just nu, men jag känner att jag hellre sitter hemma och läser igenom lite idrott&hälsa än att sitta på läktaren hela träningen. Så alldeles starx ska jag börja läsa lite. Känner dock för att åka och kolla på heid-kärra som spelar i lillekärrshallen senare, men får tänka på den saken en stund till! Tänker även snart fixa lite med fotografier som jag skrivit ut för ett tag sedan, och pynta om min dörr lite, har massa foton på den dörren som ska plockas ner och ska ersättas med andra bilder, lägger upp en bild senare!

nu ska jag kila,
kärlek!


jag och syster inne i barcelona shoppen i arenan! Nice place!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

säger ju det, ni är ju fan identiska!!

2009-09-21 @ 22:19:40
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback