börjar bli riktigt trött på knäskiten!

när ska jag få börja att skriva om det bästa jag vet? När ska jag kunna få träna det roligaste jag vet? Spela matcher med mitt lag? Slippa rehaben?

Jaa, det verkar som om det är j*vligt långt kvar tills dess. Att den 19augusti 2008 skulle förändra hela mitt liv hade jag ingen aning om! Men att det ännu inte har blivit bra, efter två operationer som snart är ett års sedan borde jag vara spelklar eller iallafall minst träningsklar.. är jag det? Nej, jag har fått ont igen i knät och nu är löpning och hopp borta från rehabprogramet och istället cykeln tillbaka. hurra.. Kan lova att röntgen kommer vara negativ när jag väl ska dit, för just nu verkar inget positivt med mitt knä. usch vad arg jag blir!

sitter nu vid datan och msn, väntar på att maten ska bli klar, lyssnar på bon jovi och snackar med sandra! efter maten ska jag hem till mig och sedan kommer malin och maja hem till mig och då ska vi käka massa gott och bara ta det lugnt, mysigt. Kommer säkert också spela massa musik och bara ha kul, jag blir helt galen när musik är på, haha. Så det ser jag fram emot! höhöh

nu ska jag vara social, men vad tycks om min nya profilbild på facebook, är det hiss eller diss?

jag och simon :)


kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback