because you loved me

Kom precis hem efter en heldag i skolan! Var jätte trött idag, helt skadat. Ville bara hem och sova en stund, och sen kom jag på; Jag har lovat lina att gå med på Sticky ikväll.. Underbart när man är så trött som jag är idag också, åh. Tror iofs att om jag lägger mig och vilar en stund efter duschen så ska jag nog orka med det ikväll, så det är väl det jag får göra :) Tror de blir en rolig kväll idag, simon ska dit och han är ju alltid rolig! Men nu har han faktiskt varnat mig att när han är cpfull så är han väldigt på hela tiden, så det gäller ju att hålla sig på avstånd, haha simon.  Vet dock inte vad jag ska ha på mig ikväll heller, men tänker nog ta något "slappt" typ converse till eller något, det känns bekvämas. Men ska nog lämna datan en stund nu, ska vara hos lina redan 18.20..

Imorgon är det coopertest i skolan, jag kan ju dock inte vara med..
och jag tänker inte åka och kolla, kanske tar gymmet istället, det beror lite på hur trött jag är imorgon, annars har jag ju lektion vid 13.00 imorgon såå..

här är en låt som väcker känslor...



- celine dion, because you loved me.

kärlek..

jag och julia i spanien

Kommentarer
Postat av: majssiiiii

det blev ju super. ;)

2009-09-24 @ 20:47:06
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback