awesome

kom precis hem från skolan, awesome! Gick från klockan 8-10 och hade bara pedagogisk ledarskap, vilket var ganska roligt idag, för vi gjorde typ ingenting. Vi sklle bygga ett snyggt Torn av papperskartonger, och min grupp vann ju som vanligt, bra jobbat!!

Sitter nu och funderar på om man verkligen ska dra och sola eller inte, har inte riktigt bestämt mig, men som sagt klockan är ju inte så mycket så hinner nog med det efter seven heaven ;) hoho. Sedan är det sjukgymnast och sen äta. Sen drar jag ner till lina vid 8 tiden ikväll och ska kolla på idol. Låter som en ganska okej dag. Ska även städa på mitt rum, wiihooo!

Men nu- lägga mig i soffan, kolla på tv och sova.

kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback