åh så duktig jag är

har strax städat hela lägenheten, ska bara dammsuga.
sen kan mamma komma hem och bli överraskad!

vid 3tiden åker jag till solariumet och sedan 16.15 kommer pappa och hämtar mig och vidare till sjukgymnasten. Jag ska be johanna kolla ordentligt på mitt knä idag eftersom jag haft så fruktanvärt ont i knät i 3dagar att jag gråtit massa gånger, ska även höra med henne om man kan testa tejpa knät, för det gjorde en av mina tränare när jag hade smärta som värst, och då kändes det lite bättre, dock lät det i knät varje gång jag gick men det kändes bättre, får se vad johanna har att säga idag, pallar inte ha ont mer. Vill bara komma till undersökningen nu..

Går runt här ensam och sjunger med NRJ!
ibland kan det vara skönt att vara ensam, men jag blir väldigt ensam och ringer mamma stup i kvarten, och hon säger samma sak varje gång; känner du dig ensam? Haha, ähm jaa! Så nu ska jag fortsätta vara ensam och sjunga, yeaaah..

kärlek

pssss. jag är trött igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback