vilken jävla morgon asså!

kan börja med att säga godmorgon!
när jag väl skulle upp ringde inte min mobil (?!) vilket gjorde att jag försovde mig ganska mycket. Men jag försöker endå skynda mig för att kanske hinna till bussen. När jag är mitt uppe i allt och slängt på mig allt som har med kläder att göra känner jag mig illamående och yr, jag slutar stressa, lägger mig på sängen och tänker; De spelar ingen roll om jag hinner med denna bussen, jag kommer endå komma försent och kommer få knacka på dörren till klassrummet som sedan öppnas av Florin som säger, Tyvärr du är sen.. Min nästa lektion är runt 13.00, så nu tar jag det hellre lugnt, tar av mig kläderna jag slängde på mig och sätter på mig något annat. Nu är stressen ur kroppen och jag kan andas! Kändes som stora sår i magen!

efter skolan idag ska jag hem till Jessica som ska slinga och klippa mig idag!
tror de kommer bli riktigt snyggt!
imorgon är de skolfoto.

skriver sedan, ska käka.
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback