tjabba!

kom nyss hem från staden!
jag och simon gick runt i affärerna som vilsna kycklingar, tills maja och max kom till oss.
Efter vi kollat på kläder drog vi till donken, fasiken va gott.
blev inte ett så långt besök i stan, var trött.
Men de var kul att träffa simon och max i allafall, och såklart maja!!

när jag kommer hem hör jag på nyheterna att det är ett bombhot på en av spårvagnarna vid linné! HELVETE! min syster är på linnéplatsen och jag får genast ringa henne. Tur är väl att hon inte var på någon spårvagn.. Vilken idiot som tänker spränga en spårvagn...

nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska skriva om, har inget tråkigt att skriva om..
men gårdagen var jättebra! Mycket folk!
jag och maja hittade också tre engelsmän, och då började jag snacka flytande engelska!! FATTAR NI? jag kan engelska, slå den duuu! haha.
här kommer bilder som får sammanfatta gårdagen.
nu ska jag kolla på inlåst.
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback