studentmössor, det närmar sig studenten!

- idol nu, hejar såklart på Erik. Han är bäst!!

Idag var det en slapp dag på aspero, började med gym på morgonen. Var sjukt otaggad och jätte trött, men körde endå. Petter var ju endå på gymmet så idag körde vi tillsammans, kan stolt erkänna att jag var starkare än petter i bänkpress, HAAAH!! Efter det var det till skolan för att pröva studentmössor, och åh vad jag längtar! Längtar tills jag får hem den, ska beställa den imorgon eller senast på söndag, åh studenten♥ men allvarligt så tycker jag det gått alldeles för fort, fan det känns ju som om vi ska börja på gymnasiumet igen, eller att vi typ har 5 år kvar i skolan, herregud :D

imorgon ska jag och maja ta tåget till halmstad för att kolla på min systers SM. Vi åker dock ner tidigare och ska träffa våra vänner nere i halmstad som vi lärde känna i åhus för två års sen. Ska bli riktigt kul att träffa dom. Så imorgon befinner vi oss i halmstad, men kommer blogga innan. Kameran kommer finnas med, så antingen kommer bilderna in i morgon kväll eller på söndag, men shit the same. Huvudsaken är ju att vi inte missar tåget imorgon.. Men de tror jag inte.

Jag är jätte trött och trycker på fel knappar hela tiden, tror det betyder SÄNGEN.
hörs imorgon, ha en kanon kväll.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback