youloveme

that's amazing.

idag blir de ingen träning, hoho. Orkar inte gå ner dit idag, sitter faktiskt hellre hemma och pluggar inför mitt prov imorgon. Min sjukgymnast sa till mig idag att vi ska bygga på mitt program på onsdag om jag är smärtfri. Vilket betyder att mina gamla övningar kommer tillbaka på programmet igen, och jag kan snart börja springa! Sen sa hon att det inte alls är långt kvar tills jag får gå på planen igen, men att vi ska börja med försvarsspel först! Åh jag längtar så mycket att jag nästan spricker! Sen blev jag hur glad som helst när maja kom fram till mig och sa; Du ska spela steg 3 va? Även om jag inte kommer göra det, så räckte den lilla frågan för att göra mig till världens gladaste jonna. Thank you my star!

Denna veckan kommer det att vara mycket att göra, det är mer än vad aspero brukar ha!
Måndag: inget.
Tisdag: Prov i Anatomi, del 1
onsdag: projektarbete
Torsdag: Prov i natur, skit också!
Fredag: inget typ
Lördag: underbart. Handboll kanske?
Söndag: Naturläxan ska vara inne!


MYCKET PLUGG ASSÅ!
måste seriöst ta fram min naturbok och läsa lite tror jag.

men nu kallar maten, sen läsa lite och sen åka till önneredshallen och kolla på min syster!

kärlek. hörs sen

jag och kusin agnes förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback