work it baby

underbart!
veckan hinner inte avslutas innan jag försover mig en tredje gång i veckan.
somnade halv 4 inatt, kunde INTE SOMNA! Ber om ursäkt till alla jag plågademed sms mitt i natten, men jag kunde inte sova (a) så jag somnade halv 4 i vilket fall som helst och hade ställt klockan på halv 6, men inte ringde min klocka halv 6! Utan hemtelefonen ringde klockan 7 istället av min pappa! Jag har föööörsovit mig, börjar halv 8! Sprang upp, tog på mig de finaste kläderna som låg framme, tog smink med mig, borste och allt det där. Sprang ner till bilen och sen var jag påväg! Jag kom faktiskt i tid och fick äta frukost på jobbet. AS GOTT! Som vanligt så finns det hur mycket snygga killar i göteborgs hamn, och jag som jobbar i restaurangen får se en hel del snygga killar om dagen. Idag fick jag se en hel del som fick mig att vakna till. Känner mig inte så snygg i dom kläderna jag har på mig, men skit samma. Under hela dagen idag har jag inte suttit ner på flera timmar, och mina knä fick värk. Så jag kan lova er att det blev att lägga sig i sängen direkt när man kom hem och vila en stund, så underbart!

Nu åker min syster till hemmakväll med pappa och ska hyra one tree hill boxen. som vi två ska ligga och kolla på. Vi är nämligen ensamma hemma idag för min mamma ska ut. Så idag blir det en systerkväll. Det är mysigt!..
skriver sedan!!

kärlek


jessi och jag i spanien

natta och jag i spanien


Kommentarer
Postat av: jess

se till och fixa nu så vi kan komma upp. saknar er som tusan ju

2009-11-08 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback