ungarna på fjällskolan!

även om onsdagar är hur jobbiga som helst, så har jag världens bästa projektgrupp.
georg, stefan, oliver, rasmus, emil.
även om det är hur jobbigt som helst att gå upp klockan 6 så vet man att när man väl kommit till fjällskolan och alla kids har kommit, ja då kör vi igång med träningen som får en att skratta så att magmusklerna bara växer! Idag körde vi hinderbana, vilket ibland blev kaos. Där jag var när barnen skulle hoppa över plintarna och sen när i mattan, helt plötsligt ställer sig varenda unge sig på plinten innan dom ska hoppa ner, och börjar dansa! Haha, skrattade så jag nästan dog! Nästa vecka ska kameran med och då ska ni få se hur sköna dom är!
Efter projektarbetet som började klockan 8 var min skoldag slut för dagen, som varje onsdag. Så nu sitter man hemma och laddar inför träningen hos sjukgymnastiken. Idag ska jag få springa igen, och det ska bli grymt skoj. Dock är kondisen sämre än vad jag trodde den skulle vara, men skit samma. Imorgon är de träning med laget, vem vet, de kanske dyker upp ett nytt ansikte ;) och det skulle vara så kul. Så den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge!!


jonna, filippa, majsan & emelie

kärlek.


Kommentarer
Postat av: josefine

hahaha jonna! inte imorgon! bara så du vet

2009-11-18 @ 12:52:18
URL: http://annajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback