today was a great day

nya schemat är hur bra som helst.
idag började jag halv ett med idrottspyskologi, vanligtvis brukar den lektionen hålla på till halv tre. Idag slutade vi klockan ett. det var riktigt skön faktiskt! Efter de blev jag upphämtad av farmor, farfar och julia. Vi skulle åka till kungsmässan för att julia skulle få en ny vinter jacka från zara. As snygg var den! Sen gick vi till H&M och kikade, och då hittade även jag är svin snygg jacka. Har ingen bild på den just nu, men den var jätte fin! Tack farmor och farfar! Förra torsdagen köpte jag ju ännu en ny jacka, en odd molly i en grönfärgad färg. Min kärlek om jag får säga de själv, bilden nedan visar samma modell som min jacka fast i en annan färg, men jag måste bara säga att min gröna är snyggare än den på bilden!

när jag kom hem la jag och jullan oss på varsin soffa och satt på the holiday. Kan säga att jag blev kär i Jude law. Han är ju så sjukt snygg, ge mig honom typ? Dock såg jag inte klart den för jag var tvungen att skynda mig till farmor och farfar och fixa en sak. Men imorgon ska jag se klart den!


min man.


min kärlek.


Kommentarer
Postat av: josefine

Jonna! LAndslaget nästa ;) hhaha

2009-11-17 @ 21:14:57
URL: http://annajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback