skrattar högt

Yes, åh så bra.
Idag hade vi prov i marknadsföring B. De gick helt okej, skriva bara de som kom upp i huvudet. Så förhoppningsvis var det ganska rätt. Sen snackade jag även med morris om naturen, och då har jag klarat de provet också, känns as gött.
Hade gym idag, petrus (petter) var sen som vanligt. Men skit samma :) När han kom körde vi igång, och julia var även hon med oss. De var rätt soft idag även om vi slet. Tycker om gymmet och man inte är alldeles för trött som jag var idag. Satt bara upp håret i en slarvig toffs som bara hängde och var helt opepp på gymmet.
Efter det var de ju då prov, men innan satt jag med Paul, Victor och Hampus. Vi snackade om paradise hotel och massa annat skoj. Skrattar ihjäl mig när jag är med dessa grabbar. Som vanligt var de utgång för dom i helgen, men inte för mig.

Idag bokade även jag och maja biljetter till New moon som kommer att ses på söndag med min syster också. Spännande!!! Sen har vi ju två till filmer vi ska se, paranormal activity, den ska georg se idag och han säger att han inte kommer bli rädd, får väl se senare ;) hahaha.
Maja har även en resarverad plats i min säng efter vi har sett den skräckisen. För både jag och maja är livrädda för sånna filmer och tänker INTE sova ensamma, sådeså!!


jag och almis <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bestämt dig om hur du vill ha din blogg älsk? :) är klar med min nu!

2009-11-20 @ 16:12:50
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback