r.i.p

min rosa älskade kamera har fått vattenskada!
tack vare min fula onödiga vattenflaska, som låg i min onödiga skolväska!
blev liksom lite ledsen och arg förut, den kameran har vart med överallt.
och allt är den dära vattenflaskans fel! fan!
tur var väl att jag fick en annan kamera när jag fyllde år som knappt kommit till användning bara för jag älskade min rosa kamera.. så nu är det väl dags att använda den. Men jag kommer endå köpa mig en ny liten kamera! måste bara spara ihop till det, attans också!!


r.i.p <3 jävla skit också!



välkommen till användning...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste la ha garanti på den? :O

2009-11-04 @ 20:28:52
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback