nu har jag vart riktigt elak!

Haha, laddade precis upp lite gamla bilder på facebook från förra året osv.
även några bilder på julia, sofie och lisa när dom var mindre! Dom som var såååå söta!
de blev även lite bilder på markus och hampus när jag och natta sminkade dom förra året!
kan inte sluta skratta åt dom bilderna, haha. så söta!

ikväll är det handboll handboll handboll :D tror jag.
julia ska spela match mot aranäs ikväll, så om min pappa ska köra henne så åker jag också med och kollar. så jag tror nog det blir lite handboll idag:) de var ju så länge sen! fast imorgon ska jag ju faktiskt ner på våran träning, det ska bli spännande. Trots att jag bara kommer att cykla, men kommer nog använda bollen lite också. kan ju alltid köra lite ensam? Men så slutar det aldrig, slutar alltid med att jag är med och spelar, och verkligen kör på full fart, men får väl försöka hålla mig imorgon, ska ju som sagt till läkaren på fredag. Men men, who knows ;) när jag väl är igång kan ingen få av mig planen, det är lite läskigt faktiskt, det är ju en av dom stora anledningarna till att jag inte vart nere i hallen, bara för jag inte kan hålla mig. Imorgon sätts de på prov ;)  haha.
happy day!

- i try to call,  but i don't know what to tell you
i leave a kiss on your answering machine
oh, help me please, is there someone who can make me
wake up from this dream?

kärlek!


Kommentarer
Postat av: din rehab vän :)

ska försöka komma ner imorgon jag med :) om jag hinner, har projektid imorgon kväll men ska försöka smita ifrån lite tidigare så vi kan reehaba ;) hihi <3

2009-11-04 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback