nu är helgen över.

kom precis hem från en heldag på jobbet.
har jobbat hela helgen nu, och ärligt talat, det känns hur gott som helst.
och jag tycker om mitt jobb såå mycket! Hur mycket härligt folk som helst som gör en så glad, älskar när någon sprider en sån glädje! PLUS poäng till mitt jobb!!

något som är så mycket tråkigare är ju skolan.. och redan imorgon börjar det igen.
denna veckan kommer nog inte vara så jobbig, tror jag har koll på det mesta. Har dock ett prov på tisdag i anatomi, så ska se till att plugga lite idag och imorgon. Sen kommer det vara lite träningar oså i veckan, även matcher som jag kommer kolla på. Blir nog en bra vecka! :)

IDAG fyller min bästa vän år.
han blir hela 18år.
och lite senare tänker jag gratta honom!!



myspys med bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback