my lovely friens

idag har min bästa vän lovat bort sig till mig.
nu har jag bestämmt att vi ska se två filmer på bio tillsammans.
den första är ju solklar; New Moon.
finns ingen annan film jag längtat efter så länge, och nu är det dags!
den andra filmen är; Paranormal Activity.
vilket är en jäkligt äcklig skräckfilm, och jag vet att maja inte tycker om sånna filmer, men de gör inte jag heller! Därför passar det så bra att hon och jag ska se den tillsammans. När hon sa att hon kunde se dessa tillsammans med mig så visste hon inte att Paranormal Activity var en skräckis, så undra hur hon reagerar på detta nu. Jag ska säga till henne att vi får ragga med oss några killar att se den med, då tror jag att hon går med på att se den.
tack maja, jag visste att jag kunde lita på dig.
åh vad jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback