mitt nya liv.

jag hakar på sandra nu.
jag ska börja med att ändra mitt liv nu, och det har med allt att göra!

» träna varje dag, rehab, löpning, gym, handboll m.m
» fika en gång i veckan
» dricka kaffe varannan dag (räknas inte som fika)
» godis, chips och läsk kommer inte på frågan (någon gång såklart)
» ostar och oliver en gång på helgen
» plugga regelbundet
» äta riktig mat, frukost lunch middag.
» sova ordentligt

kommer inte på så mycket mer nu, men de finns några saker som sitter på tungan men som jag inte kan komma på vad det är. för att hålla detta nu så ska jag försöka skriva varje dag om vad jag gjort och ätit. Så jag har lite koll på vad jag håller på med. MAJA hjälp mig komma på mer saker!!

wish me good luck.
-
hejdå gamla jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback