långpromenader är bra för magen

ätit lite mat nu
ska nu klockan 7 möta lina för att sedan ta en långpromenad ner till heidhallen, där jag ska snacka med mina tränare lite om morgon dagen och lite mer. känns lite jobbigt faktiskt. Jag är väldigt nervös och kan börja gråta när som helst. Hoppas bara att det går bra imorgon, annars vet jag inte vad jag tänker göra. Efter jag snackat med mina tränare vänder vi klacken och tar en lika lång promenad hem. Så lite träning får vi allt idag. Lina har lockat mig med en tårta som finns hemma hos henne, eftersom hennes syster blir tonåring. Så dit kanske vi går efter och tar oss en liten bit.

nu måste jag kila, kanske skriver ett inlägg ikväll, annars hörs vi imorgon efter läkarbesöket..

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback