kärlek är ett ord

tonight, i have a dream, a dream about you and me.

igår var de idol och mys. Eddie åkte tyvärr ut, hade hoppats på en annan.
men som sagt så var det ju fredagen den 13 och ingenting blir som man vill.
bad luck.

idag var det på planeringen, svenska mässan.
min trogna vän lina är sjuk och kunde inte följa med! Vi bestämde att vi tar det imorgon istället på dagen och hoppas att hon mår bättre då, för annars får hon ju åka som en sjukling. Detta är nämligen viktigt för båda två. Vi ska kolla på skola och kurser i usa, och därför måste båda två åka med. Krya på dig lina, ily.
Idag ska jag och julia sova hos pappsi, de ska bli mysigt. Hade tänkt att hyra film och bara ha det gött. Så det blir bara en mysig kväll idag. Dock har Emelie och Tessan sitt birthday party idag och jag har sagt att jag kanske kommer, så vem vet. Jag kanske dyker upp som en tomtenisse där också ikväll!

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback