it's amazing how you can speak right to my heart



idag har det varit mycket musik på min blogg.
har ingen aning om varför det är så idag, men idag är musik hur underbart som helst!
älskar att sjunga till alla låtarna jag lagt upp idag, och denna låten är grym!
Nu har lina gått hem. Efter en lång promenad i det mörka vädret (hatar mörker i skogen) gick vi hem till mig och gjorde mat, mums! Efter det la vi oss och kollade på one tree hill med min syster, och sen dess har vi legat på soffan. Trött är jag nu och vill egentligen bara lägga mig i sängen, sätta på en lugn skiva och somna gott. Men har ett program att se innan de kan ske, nämligen dh.
just nu ångrar jag att jag inte gick ner på träningen, men får ta igen det på torsdagsträningen.
Imorgon ska jag upp tidigt och jobba med vårat projektarbete, träna småbarn med ik nord killarna. Ärligt talat, våran grupp är bra! även om jag är enda tjejen. Har alltid roligt med dessa boys..
nu ska jag lyssna på musik.

kärlek i massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback