godmorgon sweethearts

Inatt hade jag en grymt bra dröm. Fast det var en blandning av massa saker.
jag och maja var där som paradise hotel spelas in, och vi var på semester och hade as gött. Helt plötsligt dyker ALLA upp, och det händer massa saker. Men mitt i drömmen säger läraren att stockholmarna har fått veta att vi är här nu och dom kommer hit och ska "ta över" stället eller nått! haha. Alla blir rädda och gömmer sig och sen beslutar för att fly. Så nu skulle vi promenera hem till sverige. Hahaha, as sjuk dröm asså..

Nu ska jag göra en varm macka med ost och äta, efter det klä på mig för skolan. Börjar 12.30 idag. Efter jag har ätit frukost tänkte jag gå bort till farmor och ta en fika om hon nu är hemma.

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback