första november

trött trött och åter trött.
sov som en prinsessa inatt, efter två bra filmen.
första filmen var tre systrar och en mamma, hur grym som helst! Skrattade ett flertal gånger!
efter det var jag inte så speciellt trött, mamma hade gått och lagt sog och julia var ute på party, då tänkte jag att jag skulle sätta på ännu en film, det blev ju såklart, a cinderella story! älskar den filmen.
i slutet av filmen kom min syster hem och vi satt uppe och snackde en stund, sen var det dags för min varma goa säng!

och nu...
nu sitter jag här, ska snart åka med till farfars jobb och plugga!
jag är sååå duktig! Ska plugga på idrott&hälsa som jag har prov i på tisdag, önska mig lycka till!!

nu måste jag kila, jag skriver när jag är på jobbet.
kärlek!

min söta lilla syster. i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback