en ständig fråga

en fråga som ofta ställs till mig och min syster från personer vi inte känner är; är ni tvillingar? Jag förstår inte att folk kan tycka att vi är så lika,  för de är vi verkligen inte. Folk säger också att vi snackar, går och skrattar likadant? haha, nej de gör vi inte. Såhär ligger det till. Julia är född 93 och det är en fördel för henne att vara lik mig så hon kan låna mitt legg, men jag är född 91 och jag hoppas verkligen inte folk tror att jag är född 93 om dom nu tror att vi är tvillingar. Men en sak är jag säker på, jag älskar min syster och jag tycker det är kul att vi är lika i både sätt och utseende, och ibland kan jag erkänna, de känns som om hon är lika gammal som mig :)

men vad tycker ni som läser min blogg? är vi så lika verkligen?



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är visst lika, är du go :p

2009-11-26 @ 16:13:38
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag trodde faktiskt att du var 93:a :O

2009-11-26 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback