en huvudvärk som heter duga!

kom hem för ett tag sedan.
har gjort en lång arbetsdag idag, och det kan jag säga er har tagit på krafterna!
mitt jobb är roligt sålänge alla griniga kärringar håller sig borta! Men när dom väl dyker upp och ska klaga vill jag bara kasta en tallrik i ansiktet på dom, men istället ger jag dom ett leende och låtsas vara den supersnälla jonna som gör allt för att dom ska vara glada. Idag var en sån dag då en av dom griniga tanterna dök upp. De enda jag kunde göra var att LE! Det värsta av allt var att hon dök upp två gånger denna dagen, och det var inget att hänga i granen. Dagen slutade bra, gubbarna som äter där är så otroligt roliga. Vissa av gubbarna känner ju igen mig tack vare mamma och pappa, och många av dom har sett mig spela matcher när jag var mindre. Så det är alltid kul att lyssna på när dom berättar sånt man inte kommer ihåg. Sen finns de vissa andra som också känner mamma och pappa, som ALLTID ska dra massa skämt så att jag blir helt ofokuserad på det jag ska göra och istället står jag och skrattar högt. Love.
När dagen var slut hämtade mamma upp mig och sa att vi skulle åka och köpa Kräftor, räkor, makrill, oliver, chips och allt det dära. För ikväll ska vi ha en myskväll och kolla på robinson! Även min pappa♥ kommer och gör oss sällskap och det är alltid roligt!
Hur ser eran kväll ut ? :)


josefine bergqvist.
du är min bästa vän.

och jag älskar dig så mycket.
vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig.
du är helt underbar och kan inte beskrivas med ord.
glöm inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback