en helt vanlig familj

godmorgon.
gör i ordning mig för svenska mässan med lina.
idag ska vi kolla på skolor. Kameran är med, så det blir nya bilder senare ;)

igår var det en mysig kväll med film.
lina kom till mig vid 22.00 tiden för att hon kände sig ensam.
visst sa jag och gick och mötte henne, sen låg vi hemma hos mig med min syster och kollade på beck. Pappa spelade råhög ravemusik typ eller nått, och julia raveade loss. Pappa och julias favorit musik är just rave. Så det var musiken som spelades, lina började också dansa lite. Sen satt vi på michael jackson och började dansa och bara njuta av musiken som spelades.
även igår var man en orolig dotter som oroade sig för sin kära mor som var ute på stan igår och röjde. Men hon kom hem stadigt fick jag höra i morse. De var bra de! Hon var väldigt fin igår tycker jag, och jag tycker att jag har världens finaste mamma. Avgör ni vad ni tycker, för jag tog lite bilder på henne igår innan hon gick ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback