"dina läppar är magiska"



-den enda önskan jag har just nu, är att jag får hålla i en handboll.

om nu en önskan kan slå in, så håller jag alla mina tummar på att denna önskning slår in. För egentligen, vad är mitt liv utan handboll, utan att få träna? Det är fan inte kul.. Jag har det tillochmed jobbigt på gymmet, mitt knä fungerar inte ens i vissa maskiner.. Det suger riktigt hårt! Idag är det bara 4 dagar kvar tills jag kan få veta vad vi ska göra med mitt knä. Jag hoppas inte det blir något som tar lång tid. Men jag får hålla ut och vänta tills på fredag!

Idag är jag såå fruktansvärt trött och har en huvudvärk som inte går att beskriva! Tror detta beror på att skolan har dragit igång och att jag inte riktigt har kommit tillbaka till verkligheten! Skolan idag var helt okej, det var kul att träffa alla igen som man inte träffat under lovet, tycker dock inte skolan är rolig men när man träffar vännerna, ja då kan inte skolan bli bättre! love. Imorgon är det PROV! inte okej för fem öre. Har prov i idrott&hälsa, känner mig inte överdrivet taggad på de, men de kommer säkert gå bra. usch.. har även världens tråkigaste och segaste lektion efteråt, efter min 4 timmars håltimma (gött aspero), nämligen idrottspyskolgi, där jag inte fattar någonting om alla olika teorier. Men endel saker förstår man ju, men vissa är totalt onödiga! Dessutom får jag ALLTID huvudvärk på den lektionen.. Haha..
'
vilket roligt och positivt inlägg jag har skrivit nu när jag läser igenom det, haha.
det är inget att ta åt sig, jag är helt enkelt trött idag. haha

ska kila ner till lilla lina, som anatgligen är bakis efter helgen i danmark!
hon sa iallafall att hon hade blivit sjuk, men jag tror att hon är "sjuk"
så ska snart bege mig neråt till henne, och ge henne massa pussar, och det är bara för hon är en av mina bästa vänner.

kärlek i stora lass.

jonna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback