dålig bloggdag idag

har seriöst känt mig som askungen idag.
efter att ha jobbat som en galning från 7.00- 15.00 och suttit ner en enda gång på dessa timmar har jag så fruktansvärt ont i hela kroppen! Och ni kan ju gissa hur skönt det var att komma hem!

efter att jag käkat middag sprang jag bort till farmor och tog en fika. När jag väl skulle gå därifrån för att gå på en långpromenad möter jag två svin snygga killar i trappan! DOM BOR GRANNAR MED FARMOR OCH FARFAR!! tror ni inte att jag ser ut som stryk och verkligen försöker gömma mig och hör helt plötslig ett ord ur den snyggaste killen; Tjänare. ÖÖÖH, jag höll på att svimma typ. och svarade lite blygt; äh hej.. Hahaha, crazzzyyy.

nu har jag kollat på robinson och är jätte trött.
kollade även en snutt på tv4 plus där dom visade tomten är far till alla barnen! en film jag älskar!!
Nu hade jag tänkt komma på paradise xl, men är cp trött så får se hur de blir :)

imorgon är det FÖRSTA advent. Alltså 3 veckor kvar till julafton!
känner redan stressen...

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback