black velvet



idag var de sjukgymnastik, inte de roligaste kanske. Men idag fick jag öva på försvarsövningar och springa i sidled, och det gick grymt bra faktiskt! Det som hindrar är konditionen som ligger på NOLL, men de är bara att kämpa så är den bra igen! Fick veta att vi spelar steg 3 i Tyresö, så nu får ni fan vinna så jag kan få lira steg 4! :D Får se om jag åker med och kollar, vet att jag ska jobba den helgen men ska kanske höra om jag kan få ledigt! Jag, sanna och emelie har nämligen planerat den resan med att måla oss vit/röda i ansiktet och ha trumma osv med oss, skulle vara najs om jag kunde följa med!

ikväll är det två program att kolla på, först är det mamma till en mördare. Det ville mamma se, och jag sitter hellre med mamma än ensam och kollar, så det är de första vi ska se på. Sen klockan 22.00 är det PARADISE HOTEL, så grymt! Det är maja som har fått mig att kolla på detta, trots att det var första avsnittet igår så har majsan kollat på de tidigare, och nu är jag besatt! sjukt program men kul att kolla på. Sen nästa år ska bli ännu roligare att kolla på, right maja? Hahaha!!

kärlek.


bild från förra sommaren.
minne.


Kommentarer
Postat av: majsan

hahahah, japp, lätt fett sunshine !!!!

2009-11-16 @ 20:35:53
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback