baby lina

har en av världens bästa vänner hos mig just nu, lina öhlander!
vi sitter och lyssnar på musik, gamla låtar! våra favoriter!
drömmer oss bort till usa, killar och allt som har med drömmar att göra.
att snacka om drömmar och framtid, killar och sånt
är något av det bästa jag vet att göra med henne.
"i natt är jag din", stööört skön låt.
det första lina säger när vi sätter på en ted gärdestad låt är; Jonna, vet du vad jag tänker på när vi lyssnar på dessa låtar? Jag tänker på din mamma, när vi åkte till varberg och hade jätte kul! Jag håller helt med!
nu har vi även bestämt oss för att åka till stockholm efter jul, och spendera några dagar där och shoppa o allt:) det kommer bli supermysigt!

nu ska jag släppa datan.
hörs imorgon.

kärlek!


sm i varberg, saknar de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback