åker in till stan med världens bästa tjej!

projketarbete idag mellan 8-10.
fyfan va jobbigt det är att gå upp så tidigt
och för att gå upp och träna små barn..


nu ska jag åka in till stan snabbt med maja.
sen ska jag till sjukgymnastiken och utöka mitt program idag!! :D Kanske får börja springa och hoppa idag! Hoppas verkligen det, för då kan jag börja springa på träningarna med mina lagkompisar istället för att sitta på den otroligt tråkiga cykeln som står parkerad precis vid linjen! aldrig mera cykel.. Fast om min sjukgymnast skulle säga att jag skulle få börja springa lite lätt, ja då kommer jag gå på planen och spela det bästa jag kan, såååå who knows ;) kanske går på planen imorgon. Fast tur är väl att jag har lagkamrater som stoppar mig till att spela fullt ut, eller att ens vara med. Det gör dom ju bara för mitt eget bästa.

Nu måste jag sätta på mig andra kläder, kan ju inte åka in till stan i mjukis?
eller varför inte egentligen? :D
Hahaha.

kärlek.


min bästa vän, mitt allt, min andra halva.
du är en vän jag aldrig skulle byta ut.
du är en stjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback