aldrig utan ...

aldrig utan min syster
det är något jag och julia ska tatuera in tillsammans någonstans, vi vet då inte riktigt än vart vi vill ha det. men det kommer vi nog på. Tyckte det var något bra att tatuera in, tyckte det var gulligt och visar hur mycket min syster betyder för mig, tror det blir snyggt! Vi har dock inte bestämt om det ska vara på svenska, engelska eller latin, men men.

Nu sitter jag här efter att vart i stan en stund med Maja, och sedan träffade vi Josefine. Vi hämtade min klänning på benetton, och gick sedan till Cubus och köpte fransk manikyr. Sedan åkte vi alla hem. Ska ner till Natta vid klockan 6 ungefär, kolla vad hon har packat och vad jag ska packa sedan. Senare blir det nog träning tror jag, dock utan skor men det får gå ändå.. ska aldrig sätta på mig löparskor igen.. Fast kommer nog vara illa tvungen till det efter spanien, för då ska jag jobba upp min kondition! Annars har det inte hänt så mycket mer idag, sjukt nervös/stressad inför spanien, rädd att jag inte packat ner allt osv. Men det ska lösa sig hoppas jag. ussch, kommer börja gråta imorgon eftersom jag är sån mes. Varje gång vi åkt utomlands och mamma och pappa ska säga hejdå till mig och julia, så är det ALLTID jag som gråter och alltid gråter mest och längst, fyf*n va mesig jag är, haha. Men så är det, mina föräldrar står mig så nära så kan egentligen inte klara mig utan dom, men vid såna här tillfällen måste man klara sig utan dom, haha.
fick ett sms av lina i morse, tror hon är mer nervös inför våran resa än vad någon annan är, haha, så söt så.
hon skrev iallafall -Imooooooon åkeer niii!!! :O:O :D:D
ja älskade lilla lina, imorgon åker viiiiiiiii!
haha


Kommentarer
Postat av: LINA

2009-06-14 @ 11:49:37
Postat av: LINA

hahah underbar är du, saknar er redan (L) älskar er

2009-06-14 @ 11:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback