that's my day..

känns som om jag kommit in i en period där jag inte har någon lust alls att blogga.
men försöker göra det ändå hur tråkigt det än blir..


tandläkaren idag gick kanon, för ovanlighetens skull, jag hatar tandläkaren i vanligtvis men idag var det kul att gå dit!
efter det var det svårt att få tag på Nathalie, och anledningen till att jag behövde få tag på henne var att hon skulle med mig till skolan och lämna lite saker. Men tillslut fick jag tag på henne och hon hoppade på bussen inne vid vasa med hennes klasskamrat Andreas, en mycket stilig pojk. Efter det var det att åka till happy school. Där jag sprang runt som en idiot och letade efter mina lärare som var försvunna, hittade dock dom och lämnade in lite arbeten, och de blev jätte glada, så det så. Vidare till stan för lite shopping inför spanien, som vi åker till om 10 dagar, och jaaa jag kommer sakna er alla och tänka på er när jag ligger på stranden och har det GÖÖÖÖTTT!! Vilket fall som helst så köpte jag och Nathalie EXAKT samma saker idag det blev; Ett par jeansshorts från gina, over size tröja från gina och sen en "indian" tunika från cubus. Riktigt snyggt faktiskt, bra köpt! Sedan drog vi till donken för natta var hungrig, jag tog då en milkshake och hade ryggvärk (som ännu inte är över :( ) Maja kom sedan och vi gick runt i stan en stund till, Maja hittade ett snyggt linne på Gina som hon köpte, riktigt snyggt!
efter det åkte vi hem, och nu har jag vilat ett tag, tänkte ta tag i att städa min garderob men känner verkligen att jag inte vill det! men måste... Mamma är påväg hem med en film vi ska lägga oss och kolla på senare, sen är världens bästa program idag, desperate housewifes, underbart!
peace and love...

vill du ha en kopp kärlek? - ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback