skitsnack, falska människor, släng er i väggen

what's wrong people?
stöööör mig på massa idag, det är så mycket som irriterar mig idag så jag vet inte vad jag ska göra.
allt och alla eller så är det hos mig felet ligger.
fattar ingenting, bajss.
haha, vilket inlägg asså.
1. jag hatar skitsnack, (you know how i mean)
2. jag tycker inte om falska människor
3. allt detta inriktar sig på vissa personer som aldrig kan växa upp.
släng er i väggen

Snälla, gör er själva och alla andra en jätte stor tjänst, lägg ner med allt ni håller på med och startar, det är ni själva som hamnar i skiten tillslut. Jag skiter i er, mina vänner skiter i er, snälla lägg inte så mycket tid på människor som inte ens vill höra era namn, eller som inte ens vilja se era ansikten. Ursäkta asså, men jag blir så arg, för mina vänner sårar man inte, och ni har verkligen sårat så djupt in i hjärtat nu, så nu finns det inga gränser, usch vad jag tycker illa om er.
hejhåå falska människor.
red ut era egna problem istället för att slänga den skiten på en annan människa så den mår dåligt.

Annars är allt kanon med mig, ser fram emot min lördag med mina underbara vänner. Hoppas på att vädret håller i sig, hur kul är det liksom att vara jätte fixad och sen ut i regn? Inte alls kul, höhö.
nu ska jag in i duschen, sen fixa naglarna och ha hårinpackning, åh vad jag älskar det.
för imorgon ska jag ha sommarlov, och det ska inte niiii! Eller iallafall ni som inte går på aspero ;)
peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback