mitt favorit halsband


detta är ett av mina absoluta favorit halsband!
 Det fick jag av min bästa vän när jag fyllde år, och det är då bilder på oss tillsammans.
verkligen ett minne för livet.
nu kanske man inte riktigt ser exakt hur det ser ut, men tanke på att jag bara tagit kort på brickorna, men det är en lång kedja till, och det är hur snyggt som helst! Är verkligen tacksam för detta.
that's it

snart väntar ett långt fyspass med handbollen, får se hur mycket jag kan vara med på, ska då springa ner till hallen, men får bara springa i 10 min högst, så hoppas det tar 10 min för mig och inte mer ;) haha..
ikväll ska jag börja packa lite smått för spanien, eller iallafall ta fram vissa kläder, hur kul som helst!

PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback