ingen bra operation maja...

heja sverige!
fan va bra dom var idag! 4-0, gryyyymt! Tyckte då Tobbe kunde få gjort ett mål, men vi ska vara glada för en seger.
maja och jag har diskuterat vem i landslaget som är våran blivande man, jag valde kim och tobbe, men jag fick bara ha en så gav tobbe till maja :)
min dag har varit väldigt upp och ner, har varit på sjukhuset med maja och natta tack vare majas "operation" med min jätte blåsa, tack maja.
så nu kan jag inte gå i några skor alls förutom flippflopp och måste ha med mig stora plåster till spanien, gött!
haha, fan va vi skrattade efter majas "operation" som blev så misslyckad som den kunde bli, och jag har så ont att jag vill gråta hela tiden. väldigt illa är det iallafall, hälsenan gör svin ont också och jag har ett svin stort köttsår!!  

peace and love
hörs sedan
2 dagar

Kommentarer
Postat av: majsan

min operation, hahah. AVDRAG AV PLÅSTER och DU var med på det, ;) så det så,Men jag tycker synd om dig gumman! <3

2009-06-10 @ 22:04:33
URL: http://gooding.bogg.se
Postat av: Anonym

sv till maja: haha, ändå ditt fel min sockertopp<3

2009-06-10 @ 22:06:47
Postat av: majsan

nej, jag tar faktiskt inte på mig skullden för det, eller jag får faktiskt dåligt samvete men det var faktiskt ditt fel med.

2009-06-10 @ 23:45:12
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback