dagen som gatt.. las det och njuut

tjatjaaa!!

marker att det ar mycket som hander nu i sverige nar man ar borta.
sa langtar hem sa man far veta allt.

sitter nu, idag igen vid datan.
ar helt slut efter sa langa dagar pa stranden, att det kan vara skont att satta sig vid datan innan middagen.
idag ar det skumparty som galler, fasiken va kul. Eller hoppas pa att det ska bli bra iallafall, vara killkompisar i rummet bredvid ska sjalvklart med oss brudar, haha.
hoppas iallafall att det blir bra,
grymt skont vader idag igen, ingen blast, bara stekande sol och bad.
vi var vid poolen i morse mellan 9- 12.30, sedan fick vi ner till stranden (25m fran poolen) och lag dar fran 12.30-15.00, och sedan upp till poolen igen. Vi gick sedan bort och kopte chips och cola, as always. Och killarna har ar sa sjukt tokiga, har dom aldrig sett tre blondiner innan kan man undra?
well well, vi har det bra. kanns dock inte som om jag har fatt farg, men alla sager att jag fatt det, men tycker mer att jag ar rod... haha, krafta!!
idag akte en tysk klass hem, antligen! Fanns bara massa sliskiga killar i den klassen och dom var da jobbiga. Natta skaffade sig en pojke igar fran den tyska klassen som kom till oss igar kvall for att snacka med oss, da vara idiotiska grannar ringer och klagar pa att vi ar for hogljuda, men det var vi da inte ska jag tala om, och vi blev nastan utslangda, bara for nagon javla random ar avundsjuk pa att vi inte "umgas" med dom, idioter... blev sa javla forbannad.. fan om vi hade blivit utslangda assa..
det ar val ungefar det som har hant idag, har spanat i poolen idag med jess ocksa, pa killen over oss! haha, sa sjukt snygg.. Sen har vi en fransman som bor har.
forsta dagen kom vi pa idén att "lara" kanna alla pa hotellet sa vi gick runt och knackade pa alla dorrarna, och da kom vi till fransmannens dorr utan att vi visste att han bodde dar, och da oppnade han dorren helt naken!! och vi bara gick dar ifran, och han bad oss komma in, javla snusk! haha, fan va vi skrattade. sen kom han ut med en tjej, sa vi fattade vad dom hade gjort, fyfan ! hahaha. as kul nu nar man traffar honom och henne varje dag till frukosten och middagen , haha, skrattar alltid at dom och sen tycker dom ar ackliga.

partille cup snart, ooh vad jag langtar. hoppas att jag ar brun!!
pusselipussan

nu ska jag chilla pa facebook dom sista minuterna.
saknar maja straat & josefine berqvist.


POSE BABYYYYYYYYYYYYY hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback