BRANT MIG .....

idag blir det en heldag inomhus, jag har brant mig! och inte lite, utan jatte mycket...
nu ar julia och Natta pavag ut till poolen och ska lagga sig, och jag sitter nere vid datan, ska snart upp och gora nagot annat..
inte sa kul att sitta isolerad en hel dag, vi skulle egentligen till barcelona idag, men eftersom jag har brant mig och har sa ont sa blev inte detta av, utan vi aker dit pa tisdag istallet.
ajajaj...
vill snart komma hem till alla vannerna, saknar dom. speciellt maja..
men vi har kul har ocksa, men inte nu nar jag maste sitta inne idag.
kan ju passa pa att lasa i min bok, hoho.

nu ska jag upp, skriver igen om 1 timma eller natt.
pusshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: majsan

:)<3

2009-06-21 @ 15:41:46
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback