ah vad vackert med blasor..

vilken harlig branna jag fatt pa ryggen som sedan blev blasor idag, jag kan verkligen skatta mig lycklig att jag inte far vara i solen tills jag kommer hem till sverige... vad jag blir sur!!
okej, jag far vara i solen om jag inte solar baksida, och bara framsida, MEN ANDA?! vem vill komma hem brun pa framsidan och vit/rod pa baksidan? inte jag iallafall..
blev faktiskt lite sur..

nu sitter jag har med varldens basta nathalie som ocksa sitter vid datan.
vi har haft jatte fint vader hela dagen idag, runt 40 grader kanske, och vi lag pa stranden fran 9.00-15.00, hur skont som helst. jag vill inte hem!
haha, idag har vi aven startat ett sakallat balkonkrig mot vara kara vanner sara&jessica, haha.
ser inte fram emot detta, men som tur ar har vi smidiga nathalie som kan klattra over till deras balkong! gott!

ikvall ska vi ut pa stan idag igen och kopa lite saker, jag ska kopa annu en present till majsan och till min mamma, sen ska jag lagga alla pengar pa mig sjalv, haha, inte alls lite egoistisk? :D
nu har vi inte manga dagar kvar har nere..

nu ska vi kila, pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback