virus, inte okej

sitter nu på mammas jobb efter att ha jobbat i 7timmar.
gick hit direkt och in på gymmet, körde ganska lugnt idag, tog väl ungefär en timma eller nått. Kände mig i vilket fall som helst riktigt klen, och det mår jag verkligen inte bra av, får faktiskt se till att träna ordentligt, och det räcker inte bara med att gå ut och springa, utan jag får faktiskt slita mig till gymmet också. snart är det ett års sen jag drog korsbandet och minisken, så snart tycker jag att det är dags att ge sig in på planen igen, väntar dock på en röntgen som ska ske i slutet av augusti (låt denna månad gå snabbt...) tror seriöst ingen i hela världen förstår vilken saknad det är, vet att jag har tjötat mycket om handbollen här på bloggen, men det är bara för jag saknar det så sjukt mycket, kan inte beskriva med ord. Men en sak som jag vet är säkert, det är att jag har en låååång uppförsbacke innan jag är där jag var innan jag blev skadad, hjälp.. Tur är väl att mina föräldrar har lovat mig ett par nya handbolls skor och ett par nya inlägg till fötterna när jag är bra i knät igen och kan lira, så nu har jag ännu något att se fram emot när jag kan spela!

snart kommer lönen, haha vad vuxet det lät ;)
då tänker spara minst 2000 till min resa nästa år, och sen tänker jag köpa ett par Hunters, tänkte köpa dom förra året men tänkte då att jag inte skulle få användning av dom, men nu känner jag att jag behöver ha ett par stövlar. Det är alltid bra att ha om det regnar plus att dom är snygga och man kan även ha dom till vanliga kläder, sjuuukt bra, eller vad tycker ni som har hunters, är dom bra eller ? :)
längtar iallafall tills jag kan köpa dom. Sen ska jag spara till massa andra saker, en ny data, ny tv oså. Sen kan jag lova att min mamma eller pappa kommer att bidra en del till det jag ska spara till. äre gött elleeeeh ? :) haha..

datan hemma hos daddy har fått så sjuuuuuukt mycket virus så jag inte kan sitta vid den så har lite svårt att blogga hemifrån nu när jag bor hos pappa denna veckan, men ska försöka! Och gissa vem alla skyller på som har tydligen fixat viruset, JAG, JONNA BREDÉN! Alla säger att det är mitt fel att det är bara för att jag sitter vid datan mest, men det stämmer inte och jag lovar att det inte är jag ;) haha.
Pusspuss, skriver sedan ska köpa glass med in kära mor.
love

bilden är från lina öhlanders fest i januari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback