vill ha dig igen

Nu har min kusin och hans tjej åkt hem till mormor och morfar igen efter en kväll med film och godis.
det är nu man känner att man vill ha en pojkvän att mysa med istället för att sitta ensam med en dator,
men jag är väl ändå inte vara den ända i världen som har såna tankar kan jag tänka mig?
sitter iallafall här med en godispåse framför ögonen och orkar verkligen inte ta en till godis, lyssnar lite på style, som är sjukt bra, sitter här och funderar och sjunger med. Många låtar stämmer verkligen in på ens eget liv, och vissa låtar får en på andra tankar och man blir faktiskt lite ledsen! Att jag kan vara så känslig för låtar visste jag inte, men det är jag tydligen verkar det som. "vill ha dig hos mig, om igen, i mörkret hos mig ,om igen, du och jag och tystnaden, om och om och om igen" 

imorgon är det iallafall liseberg som gäller, hela dagen!
bäst att gå och lägga sig i tid och ladda batterierna, en hel dag på liseberg tar nog på krafterna kan ni tänka er ;) iallafall med 4 ungdomar som älskar att åka karusell!

skriver ett inlägg innan natten, men lyssna på denna låten, och lyssna på texten!
sen kan ni ta och söka på youtube på Style- det hon vill ha. den låten är grym!
puss, hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback