världens bästa farfar

grattis till världens bästa farfar som blir 58 år idag
all kärlek till dig, you are the best


fick en rolig nyhet idag, att mina kära småkusiner kommer till göteborg nästa vecka! Har inte träffat dom små sen ett år tillbaka och det svider i hela kroppen hur mycket jag saknat dom, men nu kommer dom äntligen!
Imorgon bär det av till ullared med min kusin sandra och hennes pojkvän, dom har aldrig vart i ullared så det ska bli kul för dom att kolla, själv ska jag bara kolla efter om dom har någon fin tavla eller så, hittar nämligen inga här.. tyvärr..
har fått sån otrolig hemsk och olindrig smärta i bröstet, alltså bröstkorgen, och det har jag haft innan, det kom samtidigt som körtelfebern, men nu har det bara blivit värre, börjar bli ganska orolig faktiskt..
Lägger upp lite bilder i morgon innan jag sticker, har vart dålig på det dära med bilder asså.
 pusspuss, och ännu en gång. Grattis farfar, din dag idag!

Kommentarer
Postat av: Maja Strååt

Gratulera farbrorn i efterskott från mig! :D

2009-07-30 @ 17:15:50
URL: http://gooding.bogg.se
Postat av: Natta

Grattis Farfar !! <3

2009-08-03 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback